برندسازی زعفران و پسته ایرانی با عرضه در بورس کالا

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 



برندسازی زعفران و پسته ایرانی با عرضه در بورس کالا


 

لارگانی عرضه در بورس ایران را در افزایش کیفیت محصولات کشاورزی موثر دانست و گفت: در راستای گسترش فرآیند عرضه محصولات کشاورزی در گام نخست جهار کشاورزی باید در بخش آموزش و فرهنگ سازی وارد عمل شده و برای کشاورزان اطلاع رسانی موثرتری را به اجرا درآورد.


وی افزود: در حال حاضر به دلیل عدم انسجام فرآیند صادرات محصولات کشاورزی، برخی محصولات ما به روسیه صادر شده و به دلیل عدم برخورداری از کیفیت لازم به کشور مرجوع شده است و چنین رویدادی برای کشور ما مطلوبیت نداشته و در بازارهای جهانی اعتماد به محصولات ما را از بین می برد. 





 

 



با توجه به میزان تولید و عرضه این دو محصول ایرانی در بازارهای جهانی، یکی از برنامه‌های دولت یازدهم در برنامه‌های ۱۰۰ روز ۱۰۰ اقدام، ساماندهی بازار پسته و زعفران بود.به‌طوری‌که وزارت اقتصاد دولت قبل طی گزارشی در برنامه‌های ۱۰۰ روزه خود آورده بود، ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین‌ تولید‌کنندگان پسته و زعفران در دنیا شناخته می‌شود، در حال حاضر کشورمان به تنهایی بیش از ۹۶ درصد زعفران و ۴۰ درصد از کل پسته جهان را تولید می‌کند و با این میزان تولید و صادرات، محصول پسته بعد از صنایع گاز و پتروشیمی و فرش مهم‌ترین محصول در سبد صادرات غیر‌نفتی ایران محسوب می‌شود.



جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



 ادامه مطلب


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی: پسته ,محصولات ,زعفران ,عرضه ,محصول ,برنامه‌های ,میزان تولید ,محصولات کشاورزی ,پسته ایرانی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها